середа, 1 грудня 2021 р.

 

 


Символом боротьби зі СНІДом стала червона стрічка. Як символ боротьби з ВІЛ/СНІД вона була запропонована у 1991 році американським художником Франком Муром, який належить до асоціації «Візуальний СНІД». Вона означає: «Я знаю про проблему ВІЛ/СНІДу і я не байдужий до неї».

Акція

"Червону стрічку носять небайдужі"




 

пʼятниця, 26 листопада 2021 р.

 ЦЕ ВАЖЛИВО!!!

Вибір професії — це велика відповідальність

Вибір професії — один з головних життєвих виборів, який здійснює людина в юному віці. Він має значення як для самої людини, так і для суспільства. Вибір професії – це по суті вибір життєвого шляху, вибір долі.

16 листопада відбувся профорієнтаційний урок разом з фахівцем відділу профорієнтації Тернопільського міськрайонного центру зайнятості Гороховською О.Д. для учнів 9-А класу. Вибір професії — це велика відповідальність. Відповідальність перед батьками, перед суспільством, та найголовніше — перед собою. І тут найважливіше — не схибити.
Тож бажаємо нашим учням , знайти роботу яка буде приносити задоволення і зможе розкрити вас як особистість❤️ .


 

вівторок, 16 листопада 2021 р.

 

 

16 листопада відзначається Міжнародний день толерантності, запроваджений у зв’язку із ухваленням ЮНЕСКО у 1995 році Декларації принципів терпимості, в основу якої закладено положення, проголошені в Загальній декларації прав людини.

Толерантність – це повага до людської індивідуальності, визнання основоположних прав і свобод людини та громадянина, прийняття та правильне розуміння різноманіття культур та форм самовираження.

Принципи рівності та недискримінації закріплені в міжнародному та національному законодавстві, згідно з якими всі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах.

У початковій школі проведено урок «ПОДОРОЖ КРАЇНОЮ ТОЛЕРАНТНОСТІ» 3-А, 3-Г. Діти брали активну участь у обговоренні життєвих ситуацій та створили «КВІТКУ ТОЛЕРАНТНОСТІ».

четвер, 21 жовтня 2021 р.

24 жовтня 1945 року створено 

Міжнародну ООН

Організація Об'єднаних Націй (ООН) є міжурядовою організацією, яка прагне підтримувати міжнародний мир і безпеку, розвивати дружні відносини між державами, досягати міжнародної співпраці й бути центром для узгодження дій держав.Це найбільша, найбільш звична, найбільш міжнародна й найпотужніша міжурядова організація у світі.

З учнями школи проведено :



  • засідання дискусійного клубу «Модель ООН. Міжнародна співпраця, мир, безпека світової спільноти» (9 класи); 
  •  віртуальна подорож "Структура Організацій Об'єднаних Націй" (8 класи);
  • просвітницьке заняття "Основні документи прийнятті ООН. Конвенція ООН про права дитини" (учні 4-их класів).

     

    •  


неділя, 10 жовтня 2021 р.

 

10 жовтня 2021 року відзначається Всесвітній день психічного здоров’я


 Всесвітній день психічного здоров’я відзначається з 1992 року, з ініціативи Всесвітньої федерації психічного здоров’я (World Federation for Mental Health). За даними ВООЗ, близько 450 мільйонів жителів планети страждають психічними захворюваннями, перелік яких зростає з кожним роком. За статистикою  в західних країнах кожна сьома людина є або параноїком / шизофреніком, або схильна до депресій і алкоголізму.

Метою Всесвітнього дня психічного здоров’я є скорочення поширеності депресивних розладів, шизофренії, хвороби Альцгеймера, наркотичної залежності, епілепсії, розумової відсталості, кількості вживання психотропних речовин і самогубств, питання і проблеми допомоги людям, що страждають на психічні розлади, поширення інформації про ефективні методи для профілактики, медичного лікування і запобігання щодо психічних відхилень, соціальної адаптації.

Зростанню захворюваності сприяють інформаційні перевантаження, політичні й економічні катаклізми в країні, а провісниками захворювань є стреси. Сучасне життя само по собі сприяє стресам: зміни в житті політичному, економічному, негаразди на роботі, та й просто поїздка в громадському транспорті призводять до того, що людина зі своїми стресами починає миритися, а так і до депресії недалеко. Стреси стали складовою частиною життя сучасної людини. Люди борються з ними, не замислюючись про те, що потрібно не боротися, а не допускати їх.

Всесвітній день психічного здоров’я  припадає на період пандемії COVID-19, яка різко змінила наше повсякденне життя. Психічне здоров’я має велику цінність, оскільки воно співвідноситься з самою суттю того, що робить нас людьми: тим, як ми взаємодіємо, спілкуємося, вчимося, працюємо і переживаємо страждання і щастя. Гарне психічне здоров’я допомагає людям виявляти нормальну поведінку, яка дозволяє забезпечити безпеку і здоров’я їх самих і навколишніх під час пандемії. Заходи щодо забезпечення доброго психічного здоров’я мають величезне значення для зусиль кожної країни по боротьбі з COVID-19 і подальшого відновлення.

     Для того щоб звести до мінімуму наслідки пандемії для психічного здоров’я, важливо дотримуватися загальних рекомендацій щодо запобігання нервового перенавантаження: спорт і правильнее харчування. Збалансований раціон і помірне фізичне навантаження – запорука міцних судин, нервової системи і сильного імунітету;

  • глибокий сон не менше 7-8 годин. Сон сприяє швидкому відновленню організму, а відповідно, більшої стійкості до стресових ситуацій;
  • хобі, заняття за інтересом. Неодноразово доведено, що заняття улюбленою справою змушує організм виділяти «гормон радості»;
  • спілкування з цікавими і позитивними людьми. Позитивно налаштована людина заряджає оточуючих енергією, живлячи і себе, іінших;
  • уміння і можливість виговоритися. Шкідливо приховувати негативні емоції і замикатися в собі. Накопичені з року в рік образи, недомовленість, нерозуміння і стресс можуть вилитися в серйозні психічні розлади, наслідки яких можуть стати незворотними і фатальними.

За матеріалами МОЗ та ЦГЗ України

Source: http://www.dolc.dp.ua/wpress/?p=6805

пʼятниця, 1 жовтня 2021 р.

 Всеукраїнський тиждень протидії булінгу

Школа приєдналася до інформаційної кампанії "Стоп булінг".

Протягом тижня представники соціально-психологічної служби у школі проводили діагностичні та просвітницько-профілактичні заходи:

  • діагностування з учнями 5-тих класів;

    • просвітницькі заняття із учнями 6-7-их класів;

  • заняття із елементами тренінгу із учнями 4-их класів;

    • дискусійний клуб (перегляд відеофільму та обговорення) із учнями 9 класів.