вівторок, 22 лютого 2022 р.
середа, 9 лютого 2022 р.
ОСВІТНІ МАТЕРІАЛИ ДО ДНЯ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ
ОСВІТНІ МАТЕРІАЛИ ДО ДНЯ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ
Громадська організація “МІНЗМІН” працює над втіленням ініціатив у сфері громадянської освіти та онлайн безпеки для дітей, молоді та дорослих.
Із нагоди відзначення 8 лютого Дня безпечного Інтернету для популяризації безпечного використання Інтернетом організація спільно з Міністерством цифрової трансформації України та Міністерством освіти та науки розробила наступні освітні матеріали:
- Урок для учнів 1-4 класу, щоб навчити дітей розпізнавати приватну інформацію в Інтернеті,
- Урок для учнів 5-8 класу про ризики після розголошення персональної інформації та наслідки публікації фотографій та персональної інформації в соцмережах,
- Урок для учнів 9-11 класу про те, де можна залишати приватну інформацію у соцмережах.
А також відео-уроки:
1. Хто збирає дані моїх дітей і як вони використовуються? https://bit.ly/2XT38Ww
2. Чи безпечно розміщувати фотографії моєї дитини в Інтернеті? https://bit.ly/3EjMVcr
3. Що мені робити, коли інші люди публікують фотографії моєї дитини в Інтернеті без моєї згоди? https://bit.ly/3nz8dMn
4. В якому віці діти повинні розпочинати знайомство з Інтернетом? https://bit.ly/3GqLHhm
5.Наскільки безпечні "розумні іграшки? https://bit.ly/3vTo6Bg
6. Чи потрібно використовувати батьківський контроль для своїх дітей в Інтернеті? https://bit.ly/3CoPM3o
7. Чи справді незнайомці та педофіли є найбільшою загрозою для дітей в Інтернеті? https://bit.ly/3mkB4Vn
8. Як я можу переконатися, що конфіденційність даних моєї дитини захищена, коли її вчитель використовує цифрові інструменти для навчання? https://bit.ly/2ZsulAh
9. Як я можу перевірити, на що моя дитина підписалася в Інтернеті? https://bit.ly/3mlH3sQ
10. Як захистити конфіденційність дитини в Інтернеті? https://bit.ly/30VKTkf
11. Що робити, якщо я підозрюю, що пристрій моєї дитини зламали? https://bit.ly/3vRxepV
12. Який пароль є безпечним в Інтернеті? https://bit.ly/316R5Gm
понеділок, 7 лютого 2022 р.
неділя, 6 лютого 2022 р.
четвер, 20 січня 2022 р.
Просто про складне.
15 мультфільмів про доброчесність, які можна показати дітям
“Ми хочемо жити в доброчесному суспільстві. Хочемо, аби нас лікували лікарі, які добре й наполегливо вчились. Аби нас захищали непідкупні, професійні та небайдужі правоохоронці. Щоби нас судили судді, які розуміють, що таке – служіння. Наші маршрутки, автобуси, поїзди і просто автівки водили ті, хто не купували права, а старанно вчилися кермувати транспортом.
Усе це – про доброчесність. Бо вона пронизує абсолютно всі сфери нашого життя. У доброчесному світі хочеться жити, але його дуже важко будувати”, – йдеться в посібнику курсу “Уроки доброчесності” для 3–4 класів від ГО “Смарт освіта”.
“Нова українська школа” зібрала добірку мультфільмів із посібника й не тільки, які можна показати дітям, аби пояснити, що таке доброчесність, з чого вона складається, закріпити цю інформацію й урізноманітнити уроки.
Частина цих мультфільмів не говорять прямо про доброчесність. Проте вони порушують такі питання як небайдужість, служіння, рівність прав, співпереживання, неконфліктність, без яких неможлива доброчесність.
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
Джерело: https://nus.org.ua/articles/prosto-pro-skladne-15-multfilmiv-pro-dobrochesnist-yaki-mozhna-pokazaty-dityam/
понеділок, 10 січня 2022 р.
11 січня – Всесвітній день ‘’спасибі ‘’
“ Красно дякую”
Стародавні мудреці вважали, що найбільша розкіш у житті – це розкіш людського спілкування. Тож українству споконвіку притаманні доброзичливість, чуйність, гуманізм та висока етична культура., в основі котрих лежить прагнення до злагоди та порозуміння.
Одним з найпоширеніших виявів чемності та ввічливості в Україні є слово ”дякую”. Ми промовляємо його впродовж всього життя.
Дякую ( дякувати, дяка) – висловлювати, виражати подяку.Бути вдячним за щось. Уживається, як слово, котрим виражається вдячність, за зроблене добро, виявлену увагу.
Слово має численні підсиленні форми: ‘’гарно дякую‘’, ‘’файно дякую ‘’, ‘’ красно (красненько дякую)‘’,дуже дякую, які можуть в залежності від обставин, набувати емоційного забарвлення : виявляти елементарну подяку, задоволення, незадоволення, захват і навіть глузування. До того ж вимовляються з різною інтонацією.
Не випадково слово ”дякую”стало частиною народного фольклору: ‘’Дякую тому, хто поїть і годує, та двічі тому, хто, хліб – сіль пам’ятає ‘’, ‘’Дякуєм цьому дому, не підемо до іншого ‘’, ‘’Спасибі додому не принесеш ‘’...
”Дякую” – слово справді чарівне, як то нас вчили дітьми. Бо як може бути не чарівним те, що викликає усмішку та радість. Сказати ”дякую” завжди приємно , бо слово має подвійний позитивний вплив: на того кого дякують, й на того хто дякує. Від добрих справ, за котрі ще й висловлюють подяку – стає світліше та приємніше на душі.
Коли, де, і за що дякувати – залежить від вибору самої людини, та від її виховання. Є люди, які не дякують взагалі ні за що, бо вважають, що це не правильно чи просто хтось не заслуговує на їх подяку. Інші дякують за все і всюди, не зважаючи на те, чи є в тому потреба. Попри все, якщо й нема за що дякувати, а людина дякує – це робить її доброзичливішою. Подяка –прояв ввічливості. Вона – найкраща кінцівка коротенького спілкування.
Промовлена з посмішкою, - дарує радість і добро навколишньому світу. Тож дякуйте і посміхайтесь. І уявіть, настільки досконалішим стане світ завдяки вам.
А що в різних країнах відповідають на ”дякую”?
В Україні: ”дякую” скибками не наріжещ.
У Росії : ”дякую”у склянку не наллєш.
В Ізраїлі : ”дякую” в касі не приймають.
На Кавказі : ”дякую” на шампур не нанижеш.
В Америці : ”дякую” з адвокатом не розплатишся.
У Китаї : ”дякую” паличками не вхопиш.
У Голандії : із ”дякую” самокрутку не зробиш.
Дякую, що прочитали.
Джерело: https://library.udau.edu.ua/novini/11-sichnya-vsesvitnij-den-spasibi.html
четвер, 16 грудня 2021 р.
15 грудня відбувся очний семінар-практикум з батьком учениці 3-А класу, кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти Тернопільського ОКІППО
Кавецьким Віктором Євгеновичем
на тему "Основи інклюзивної освіти".
Основна ідея інклюзивної освіти – від соціалізації у школі до соціалізації у суспільство. Спільне навчання має не лише гарантувати право дитини з порушеннями психофізичного розвитку не бути ізольованою від інших, а й забезпечити їй можливість відвідувати ту школу, яку б вона відвідувала, коли б була здоровою .
Були розглянуті наступні питання:
- законодавча база впровадження інклюзивної освіти;
- основні принципи розвитку інклюзивної освіти;
- формування безпечного освітнього простору у ЗЗСО;
- психолого-педагогічна, корекційно-розвиткова та інша допомога особам з особливими освітніми потребами в системі освіти.
-
Міжнародна кампанія «16 днів проти насильства» Щорічно в Україні з 25 листопада до 10 грудня включно проводиться Міжнародна кампанія «16...
-
* Емоційне обслуговування: коли турбота стає тягарем* Часто ми плутаємо щиру турботу про інших з емоційним обслуговуванням. Але це два абсол...
-
📎Як уникнути токсичної продуктивності📎 ✨Перестаньте жертвувати базовими потребами (сон, відпочинок, прийом їжі) в ім'я роб...